This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Phougaard

Hej.
    Min kæreste og jeg skal en måned til USA til sommer, med først 3 uger på vestkysten og derefter 8 dage på Hawaii.
    Vi er dog meget i tvivl om vi skal tilbringe alle 8 dage på Oahu, eller vi skal tage 4 dage her og 4 på Maui. Vi vil både ud og køre øen rundt og se en del, men også have dage til at ligge på stranden.
    Er der nogen der har været på begge øer eller en af dem og ved hvor mange dage der vil være bedst at anvende på øerne 🙂

Mvh Pernille

Anonym Pernille

På Oahu vil vi gerne se Pearl Harbour og så køre rundt en dag eller to, og se strande og natur og der hvor Lost er optaget og så 1-2 dage på stranden. Så det er jo en 4-5 dage, og så kan man altid ligge mere på stranden 🙂
    På Maui ville vi gerne se The Road to Hana, vulkanen og snorkle. 🙂
    Vi kunne nok godt få tiden til at gå på Oahu, men vil også bare så gerne se Maui, som skulle være smukkere, men det er jo lidt dyrere og mere transport.
    Hvad så I på Oahu?

Anonym ChristineR

Hej..
    Jeg har ikke selv været på Hawaii, men læste for nylig en række blogindlæg på en travelblog angående Hawaii hvor det jeg bed mest mærke i var at afstandene var ret store og man derfor bruger mere tid på at køre rundt end man lige regner med..
    Hvis du søger efter bloggen Alex in Wanderland så kan du jo kigge på nogen af hendes gamle indlæg om Hawaii 🙂

Anonym Kiaveise

Hej..

vi har været 7 dage på Oahu og vi kedet os sgu lidt til sidst. Da vi tog hjem ville vi gerne have gjort lige som du forslår 4 dage på Oahu og 4 dage på Maui. Men kommer jo an på hvad vi har lyst til. Skal dog siges at vi ikke er så gode til at ligge på stranden så hvor nogen måske vil bruge 2 dage på det så brugte vi en ½.. hehe
    Men tænker da i kan liste op hvad i gerne vil på Oahu og hvis i udfylder det med de 8 dage så er det vel ikke nødvendigt med 4 dage hvert sted..
    Har i bestemt hvad i gerne vil se derovre eller?
    mvh kia

Anonym Anonym

På Oahu var vi på Pearl Harboer, så var vi ude at dykke med hajer en morgen, hvilket helt klart kan anbefales det var virkelig en fed oplevelse, så var vi ude at svømme med delfiner også havde vi to dage hvor vi kørte rundt og så øen også havde vi en dag på Big Island.
    Men ja man bruger meget tid på at køre derovre, da der kun er en highway og en vej rundt om øen, men tænker at det er jo sådan det er, det må man tage med.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account