This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ulzt4r

Hey godtfolk vi er 3 gutter der skal afsted til Hawaii hele Juni (25 dage) vi flyver til Honolulu.. spørgsmålet går så på vi har fundet billig hotel 12000 kr for alle dage for os 3 men er det for kedeligt bare blive i honolulu og kan det gøres billigere bedre?? nogle forslag gerne fra erfaringer… og hvad koster det egentlig at leve der ovre?? og sidst men ikke mindst HVAD SKAL VI SE?? (kun de absolutte MUSTS!!) og helst de ting der er billige eller gratis! 😀

Anonym Jonas Ehmsen

Halløj
    Jeg ville ikk anbefale jer at bo i Honolulu kedelig storby agtig, men istedet finde et hostel ved Waikiki Beach(Nabo Byen til Honolulu).. Her har i en perfekt strand, masser af surf muligheder.
    Prøv at google (Waikiki Beach Hostel) der boede jeg.

Ting jeg gjorde (som er forholdsvis billige)
    Tilbring tid på stranden, lær at surfe.
    Se Pearl Harbour
    leje en bil en dag og køre O’ahu øen rundt, her er der mulighed for hike til toppen af Diamond Head et vulkan krater.
    Snorkle i Hanauma Bay, der har i mulighed for at komme helt tæt på havskildpadder og mange andre flotte fisk.

Men ellers sys jeg da i ska tage et par dage over på Big Island. Her kan i gratis gå ved siden af flydende lava (FEDT) og se en aktiv vulkan. Pisse flot..

Men øen Maui skulle os være fantastisk..

Håber i kan bruge det til noget..
    (Gad godt med) 🙂

Hilsen Jonas

Anonym Nasa1415

Hey 🙂
    Jeg ville helt klart også anbefale ikke at bo i Honolulu i hele ferien.. der er simpelthen ikke nok at lave.. Som Jonas vil jeg også anbefale at i finder et hostel ved Waikiki beach. Det er også let at komme til Honolulu herfra.
    jeg var 2 uger på Hawaii i maj 2009 (Oahu 9 dage og Maui 5 dage). På dette tidspunkt var priserne på Hawaii lidt billigere end i Danmark, men et godt stykke højere end på det kontinentale USA. det var bestemt ikke en billig fornøjelse, men det hele værd 🙂
    Med 25 dage til rådighed kan jeg klart anbefale at se et par forskellige øer, da det er ret billigt at flyve mellem øerne.. Oahu er stedet med de mest berømte stande og det bedste natteliv, og her kan hovedparten af turen sagtens bruges. en dag i Hanauma bay kan helt klart anbefales da der er fantastisk snorkling og en rigtig god strand.
    Diamond head skal også bestiges. herfra har man en fantastisk udsigt over Waikiki og Honolulu på den en side og vulkankrateret + natur på den anden side.
    tag jer tid til at komme hele øen rundt, da der er mange fede steder at se. Maui er mere stille og rolig, men en fantastisk naturoplevelse. Regnskoven på øen er let at komme til.
    The Big Island skulle også helt sikkert være et besøg værd, ligesom Kaua’i skulle være helt fantastisk at opleve.
    Håber at i får en super fed tur 🙂
    Mvh Nicolas

Anonym Jose

Hej,
    Jeg er selv ved at planlægge en rejse til Hawaii, og ville høre hvor i har fundet så billigt et hotel?
    Håber i har haft en god tur..

Mvh Josefine

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account