This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Har været her en gang før med samme spørgsmål, men fik ikke rigtig svar, så prøver lige igen. Min kæreste og jeg skal leje bil i USA. Er der nogen der har erfaringer med det? Er det billigst hjemmefra? Er der mulighed for de små autocampere (nærmest varevogne), ikke de der kæmpe mobilhomes. Og hvad koster det? Synes det er svært at finde rundt i. Vi skal først rejse rundt i syd- og mellemamerika, så vi har lidt tid at give af endnu, og overvejer at leje selv, men kender ike til hvor let det er. På forhånd mange tak
    Anna-Louise og Thomas

Anonym Anonym

Hej med jer, jeg må nok også skuffe jer, da jeg heller ikke har et godt svar. Men da jeg selv har overvejet en tur til USA i motorhome, så har brugt lidt tid på at kigge rundt på nettet, men må nok konstatere at Amerikanerne elsker alt der er stort også deres motorhomes. Jeg har simpelhen ikke kunne finde små campere som man kan i fx AU og NZ. I kunne evt leje en alm. bil og tage et telt med, ellers er der jo altid Cruise America:-) Eller evt ringe rundt til rejsebureauer i DK de ved nok en masse vi andre ikke ved, måske har de et par gode tip og nogle priser.
    Jeg ved dog at priserne vil afhænge af hvornår i er i USA, i sommer mdr. er det dyrest at leje bil/camper. hvad end i finder ud af så bare vær opmærksom på at i har de rigtige forsikringer på det i lejer og læser alle betingelserne godt igennem.
    PS: Skulle i falde over en lille camper må i da godt give det videre
    God tur

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account