This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej. Jeg er en pige på 19, jeg har været i Au med min veninde de sidste 4 måneder og lillejuleaften valgte hun at droppe mig til gEngæld for en fyr… Så nu er jeg helt alene… Jeg har min egen backpackerbil med alt hvad dertil hører. Jeg mangler bare en makker! Køn og alder er underordnet, bare så længe du er sød og sjov og frisk på at opleve! Skriv til mig så finder vi ud af noget! Lige nu befinder jeg mig 400 km nord for Sydney og har planer om at rejse sydpå snart og så tage hele turen rundt! Jeg tager hjem igen til juni næste år…
    Alt har interesse!

Knus og kram Joanie

Anonym lindhall

hej hej… jeg er en dreng på 20 og tager til AU d. 10/1 08. har ikke rigtigt nogle planer for min tur udover at jeg ville rejse syd om og så hele vejen rundt med en evt. afstikker til perth og i hvert fald til darwin? Hvis du har været der 4 mdr. allerede hvor lang tid har du så igen, og hvad har du lavet og set så?? jeg har 5 mdr. til hele turen, selvom jeg ikke kan udelukke at tage til new zealand og/ eller tasmanien også, bare på et kort visit altså.

mvh. Rasmus

Anonym Joan

hej Rasmus!
    Jeg har opholdt mig i en by der hedder Port maqcuarie hvor jeg har arbejdet og faet gode venner! Har ikke set saa meget, udover at have vaeret en smuttur i Byron bay og i Forster. Jeg tager hjem mod danmark igen i juni naeste aar regner jeg med, maaske lidt foer alt efter hvorn det hele gaar! hvis det stadig har interesse kan du laese om det paa http://www.123hjemmeside.dk/jumme88
    Hilsen Joan

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account