This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Jeg var i Australien i april og maj i år. Havde et working holiday visum, som jeg desværre ikke fik brugt. Det udløber 12. april 2010.
    Nu står jeg og overvejer at smutte derned for at se om jeg kan finde et arbejde i 3 mdr., så jeg kan søge om mit 2. visum på et senere tidspunkt.

Skal det kunne lade sig gøre skal jeg afsted derned i starten af december, og så finde arbejde indenfor de første 3 uger og derefter straks starte.

Jeg overvejer at tage til Perth, og vil nu gerne vide om nogen har erfaring med at finde arbejde her?
    Tror I det kan lade sig gøre at finde arbejde så hurtigt i Perth eller andre steder på vestkysten?

Jeg tager med glæde imod alle svar og idéer til hvordan det her skal kunne lade sig gøre! 🙂

Anonym Wentmiller

Hej. Det kunne være en god ide for dig at tjekke denne hjemmeside http://www.alott.dk og så inde under working holiday. Det er bureau som hjælper backpackers med at komme godt i gang, de finder et sted for dig at bo i de første 5 day af deit ophold, kan give dig forsikring, de har en jobdatabase ligesom vores jobindekts, der kan du finde arbejde over hele landet. Det kunne være en god ide for dig, at tjekke det ud og give dem et kald, jeg er ikke sikker på om de kan hjælpe dig da dit visum kun gælder i 3 måneder det er ofte 6 eller 12 måneder de hjælper med. Men jeg vil helt klart forslå dig at tjekke deres hjemmeside ud.

Held og lykke 😀

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account