This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym J+M

Min kæreste og jeg planlægger en ca. 3 måneders rejse – hvor vi vil bruge noget af tiden i australien og New Zealand. Vi har snakket om at bruge ca. 4 uger hvert sted, men er i tvivl om det er for kort tid….

– Er 4 uger for kort tid til hvert sted?
    – Hvis vi skal afsted 4 uger, hvor anbefaler du/I så at tage hen i henholdsvis australien og NZ?
    – Nogle rejseselskaber der kan anbefales til netop disse steder?

Håber der er en som kan hjælpe, tak:-)

Anonym Dennis

Hej, jeg skal selv derover til oktober og november 2008 – er ved at planlægge en tur på 6 uger, dvs det halve af jeres tid. Min ven og jeg skal først til Sydney området, hvorpå vi tager til NZ, først nordøen, derefter slutter vi i Queenstown på Sydøen, hvorpå vi flyver til Fiji. Efter en uge på Fiji, flyver vi tilbage til Cairns og rejser ned langs Great Barrier Reef for at slutte til sidst i Sydney og derefter hjem. Vi får travlt ja, men vi har ikke mere ferie til rådighed end 6 uger pga arbejde, desværre. Men jeg er sikker på vi klarer den.
    Med 4 uger i Aus som jer, ville jeg se Sydney området, Melbourne området, Perth på Vestkysten, Great Barrier Reef på Østkysten og Uluru(Ayers Rock). NZ – Start i Auckland helt oppe nordpå og bare gå i krig med de 2 øer.

Anonym Maria

Hejsa,
    Jeg er personligt ved at planlægge en noget længere tur, hvor jeg også skal til bl.a. Australien og New Zealand. Jeg har jeg valgt at bruge mine ca. 4 uger i NZ på Sydøen. Nordøen er meget strand som jeg får masser af ved at rejse op langt Australiens østkyst. Sydøen er fuld af smuk natur og har masser af ekstrem sports muligheder, hvis man er til det. Nogle når både nord og syd øen på 4 uger, men vil man have det optimale ud af turen, tror jeg ikke at man skal stresse afsted.
    Hvis jeg var jer, ville jeg tage 3 uger på sydøen. Så har I 5 uger i Australien. Fra Sydney til Cairns er der 3000 km. Jeg vil nødig rejse dette skykke på 4-5 uger. I kunne rejse fra Sydney til Brisbane og så overveje en indenrigsflyvning til Cairns.

Håber I finder ud af det! 🙂 Og lige meget hvad, er jeg sikker på at I får en helt fantastisk tur down under!

Mvh. Maria

Anonym Anonym

Hej. Vi tager afsted i okt og har planlagt at bruge 3 mdr på østkysten fra Cairns til melbourne, hvis vi får tid tager vi til Tasmania, derefter tager vi 3 mdr til NZ hvor vi også har i tankerne at tage til Fiji, Tonga eller ? hvis vi får tid.
    Jeg ved selvfølgelig ikke om det er for lang tid eller hvad men vi ville nødig skulle nå så meget som jer på 4-6 uger. Hvis det var os der havde 4-6 uger ville vi “nøjes” med f.eks. østkysten i aus.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account