This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej min kæreste og jeg rejser snart til Australien og inden turen går hjem igen vil vi gerne til Fiji. Vi har været i kontakt med Kilroy, og rejsekonsulenten sagde at det er næsten umuligt at komme rundt på egen hånd og selv finde overnatninger dernede.
    Er der nogen som har erfaringer med af rejse på egen hånd på Fiji?
    Kan det virkelig være rigtigt at man er nød til at købe en pakke for ikke at (strande) på hovedøen som eftersigende ikke skulle være så spændende.
    Udover det modtager vi gerne alle gode råd og tips til steder der er værd at opleve på Fiji.
    På forhånd tak:-)

Christian.

Anonym Anonym

Det er godt nok et stykke tid siden jeg har været der (2005), men jeg havde ingen problemer med at finde transport eller overnatning. Der er bus-stationer, hvor man kan finde busser rundt på hele øén.. De kører på “asien-tid” :0) Der er også mini-busser, hvor det går lidt stærkere.. Det er så nok også grunden til, at de har rimelig høj ulykkesprocent.. Men jeg overlevede 🙂 Og man kan sejle rundt til de forskellige øer – hvis det er de meget turistet er det nok meget fint at tjekke om der er overnatning.. Det burde være muligt at finde ved at søge på nettet – ingen grund til at betale ekstra for at Kilroy arrangere det.

Anonym Lonestar

hej Christian
    Det er meget LET at opleve Fiji. Du kan tage en øhop tur med katamaran. Dvs. sejl ud fra hovedøen med katamaran til Yasawa øerne fx den fjernest liggende ø og hop on/off på returrejsen tilbage blandt de andre øer. Piece of cake. Jeg rejste selv på denne måde i 2007 trods militærkup derude samtidig. Øerne er skønne, primitive og super flinke indbyggere … meget back to basics.
    Check this out: http://www.fiji.islands-travel.com/yasawa.html
    God tur

Anonym Thomaspi

Строительство катамаранов из алюминия в Калининграде
    Приглашаем на наш сайт http://catamaran39.ru/ оценить наши возможности.
    Мы рады любой критике и отзывам. Наше предприятие работает в Калининграде
    и выполняет заказы из импортных материалов. Доставка катамаранов или
    произведённых на нашем производстве катеров и их корпусов осуществляется
    транспортной компанией со всеми необходимыми документами.

P.S. Если топик размещён не по адресу или не желателен то просим не отправлять в спам
    а только удалить. Большое спасибо!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account