This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Casper A

Hej jeg er en frisk på på snart 31 år som lige er blevet single efter 10 år. og jeg har derfor besluttet mig for at det nu må være min tur til at tage ud i verden og finde mig selv, hvem er jeg og hvad vil jeg.
    Jeg er så heldig at have en rigtig god ven i Inden som er planen at jeg starter med at besøge i feb 2017 og ca 1 md frem, hvor vi har tænkt os at tage sammen rundt der nede, derudover vil jeg også gerne se Thailand og øerne samt tage dykkercertifikat der.
    Nu er mit spørgsmål så, fra Indien og til Thailand springer jeg jo nogle lande over og tænker om der er nogen som tænker at et eller flere af disse SKAL jeg bare se.!
    Det skal siges at der ikke er sat en max tid af på turen, og jeg regner med at rejse på budget.
    i må meget gerne sige om hvad i syntes jeg skal gøre og hvor jeg ellers sku tage hen og evt opleve.
    Det vil være min første gang jeg er afsted helt alene, men tænker at nu skal det være.
    Er der andre lande efter Thailand som i tænker at det her skal du også opleve må i også gerne give et hint 🙂

Er der nogen som er afsted fra feb og frem og evt kunne være friske på at mødes et sted i verden så giv lyd..

Mvh Casper A.

Anonym Emilie

Nepal er et rigtig flot og nemt land at rejse i. Derudover er det også meget billigt. Hvis din plan med turen er at blive klogere på dig selv, tænker jeg at et trek i Nepal, er en rigtig god mulighed til at gå at tænke over tingene. Jeg var selv på Poon Hill trekket, men der findes nogle, der er meget længere og meget hårdere end det.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account