This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym jeppevb

Hej allesammen.. Vi er et par som skal rejse i Australien fra Cairns til Sydney med greyhound.. Vi er lidt itvivl om vi skal overnatte på hostels eller om vi skal købe et telt og overnatte på campingpladser ned langs østkysten?
    Er der nogen som har erfaring med dette eller andre forslag til hvad der er bedst/billigs og nemmest at gøre?

Anonym Anonym

Da jeg rejste fra Cairns til Sydney købte jeg et buspas, fra Premium motor service i stedet for. De er billigere og stopper også de fleste steder. Jeg betalte vist $300 og det gælder i 3 måneder. Hvis i skal rejse i højsæsonen, bør i nok bestille overnatninger lidt tid i forvejen uanset hvad det er 😉 Jeg har dog kun prøvet hostel…

Anonym Martin AJ

Det er generelt ikke så nemt at finde camping pladser ned langs østkysten som man godt kunne tænke sig. Jeg taler af erfaring og vi havde en bil da vi tog turen for ca. to år siden. Når i rejser med bus har i så også lidt mindre fleksibilitet hvorved udfordringen bliver det større.

Mit råd er derfor, at hostels nok er en bedre mulighed. Som nævnt ovenfor, er det en rigtig god ide at være ude i god tid med bestilling i høj sæsonen.

Håber i får en god tur 🙂

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account