This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jan

Hej Thelma
    da jeg var i australien brugte jeg ca 10.000 pr måned og jeg snorklede, dykkede og skydivede.. så hvis billetten er betalt (begge veje) så sku jeg ikke se noget problem i at du “kun” når at spare 33.000 sammen…
    bangkok er meget billig at bo og leve i! fire dage hvis i virkelig giver den gas så ca 1200 kr med max gas på turistshopping og thai massage… go fornøjelse…

Anonym Simon Nielsen

Ja 10-12 k om måneden var også hvad jeg brugte.. jeg rejste rundt i 8 måneder uden arbejde så har set en del af australien.. kan kun sige OUTBACKEN er og bliver det bedste på hele turen…. jeg rejste alene og tog også en stor tur i outbacken fra Darwin til Adelaide.. den bedste tur jeg var på, med bål om aftenen og massere af snak og hygge i bussen.. derudover er det bare vildt smukt derude.. det helt fantastisk..

Anonym Thelma

Hej, en god veninde og jeg skal ud og rejse for første gang og det bliver til Australien i 5 uger, til Oktober/November.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at besøge.
    Brisbane (der starter vi)
    surfers paradise
    Sydney
    canberra (måske)
    Melbourne (måske)
    Adelaide (måske)
    Alice Spring – Darwin
    Cairns (Her skal vi slutte)

Så har jeg set en guided tur på 7 dage fra Alice Spring til Darwin. som lyder vild fed, hvor man får set hvad man gerne skulle se. 5200kr. http://www.jysk-rejsebureau.dk/aktivitetsrejser.asp?AjrDcmntId=256

Jeg kan ikke helt overskue hvor meget vi kommer til at bruge, men vi er instillet på at bo og spise billigt også opleve alt muligt.
    Vi vil gerne snorkle, faldskærm, måske se hvaler mm. hvad vi ellers lige bliver fristet til at opleve.’

Jeg kommer ca. til at havde sparret 33000kr op. Det er til Mad, drikke, hostel, oplevelser, lommepenge, Vaccinationer (Fly billetter og en uge på hotel er betalt)

Er det nok? Vi skal også bruge 4dage i Bangkok.

Anonym Thomas

Jeg vil tage Great Barrier Reaf og Frazier Island med på min rute, og så vil jeg hellere feste i Byron Bay end Surfers Paradise.

Book sjældent ture hjemme i Danmark. De er alt for dyre.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account