This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym musen

Hejsa alle!!
    Jeg er ved at planlægge min næste rejse som går til Venezuela. Jeg har fundet en fantastisk hjemmeside hvor man kan komme på vildlife safari i en by der hedder Merida så det er planlagt, men da jeg skal være afsted i 4 uger mangler jeg lidt info om hvor der ellers er super fedt i venezuela? tror jeg vil holde mig til den nordlige del af landet. Har du nogle fif som jeg ikke kan leve uden så skriv endelig.. glæder mig til at høre fra jer 🙂

Anonym Dorte Hansen

Hejsa med dig
    Vi rejser til venezuela den 10 juni, og vi skal bo i en by der hedder chichirivichi, nordvenezuela. Det ligger ved en nationalpark, Morrocoy som er et sandt snorkle/dykkerrev. vi skal bo hos nogle bekendte og du kan se deres hjemmeside der hedder: http://www.travellog.dk/julieogglenn
    håber at der er lidt inspiration at hente. God tur
    Dorte

Anonym fulle

Hej…
    Delta Orinocco og regnskoven deromkring er et must! Sjovt at besøge indianerne, især hvis du mestrer det spanske… Desuden er trekking ved Angel Falls dejligt, men det ligger jo lidt længere sydpå. Hvis du skal se Angel Falls så gør det til fods. Det sker for ofte at vandfaldet er dækket af skyer når man flyver forbi!

Mvh. fulle

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account