This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej allesammen! Jeg har gået og tænkt over at tage til USA i sommerferien 2007, men da jeg ikke er mere end 16 år så har jeg aldrig prøvet at backpacke før, så jeg ville faktisk bare høre om der er nogen der ville kunne hjælpe mh. til:

1, Findes der et specielt backpacker travel pas så man kan tage toget gratis eller billigt i USA?
    2, Hvad plejer cirka prisen på en flyvetur fra Kastrup – New York at koste?
    3, Findes der en speciel dansk backpacker butik jeg ville kunne købe udstyr i?

Rejsen skulle forresten helst gå fra New York – Los Angeles, så hvis der er nogen der har taget sådan en tur før og har skrevet en blog, nyhedsbesked eller et eller andet vil jeg mere end gerne læse det..

På forhånd tak!

Hilsen
    Alex

Fighter_88

Du vil få nogle problemer når du ikke er myndig endnu, ved extreem sport og lign. kan du ikke skrive under.

Anonym none

Hej Alex!
    USA er over 200 gange større end Danmark ifølge denne side http://www.at-rejse-er-at-leve.dk/fakta/usa_fakta.htm
    Du kan finde flybilletpriser her på hjemmeside.
    Mvh. Jesper

Anonym LexV

Jeg har ingen store planer om at bungee jump eller faldskærms udspring lige nu hér så det kan sagtens vente 1½ år. 🙂

Jesper – jeg checker siden nu! Takker! 🙂

Anonym none

Hej Alex!
    Befolkningstallene for USA´s storbyer på siden, som jeg gav et link til, er forældede for befolkningstallene er vokset betydeligt i USA´s storbyer.
    Mvh. Jesper

Anonym Lisa

Hejsa Alex.

Kilroy har meget udstyr, men ellers kan du også købe mange brugbare ting i spejdersport. Kilroy har også flybilletter til New York til omkring 3000kr.
    Mht. indenrigs transport så er det vist ikke så udbredt at rejse med tog, men med bus, selskabet greyhound er mest udbredt. Til de fleste kan det egentlig godt betale sig at flyve.

Anonym Lisa

Hejsa Alex.

Kilroy har meget udstyr, men ellers kan du også købe mange brugbare ting i spejdersport. Kilroy har også flybilletter til New York til omkring 3000kr.
    Mht. indenrigs transport så er det vist ikke så udbredt at rejse med tog, men med bus, selskabet greyhound er mest udbredt. Til de fleste kan det egentlig godt betale sig at flyve.

Anonym Andes

I oevrigt, er det praktisk talt umuligt at faa fat i alkohol med mindre du er 21 eller du har folk til at koebe for dig (og selv da, kan de konfiskere det). Reglerne blicver haandhaevet, modsat DK. I oevrigt, som naevnt over, hvis du oensker at rejse over laengere afstande i det enorme land, sparer du som regel 25-50% ved at flyve indenrigs istedet for tog.
    Naar det er sagt er togene dog meget luksurioese, men tiltraekker ogsaa luksurioese gaester, som kan virke arrogante, og knap saa kontaktsoegende.
    Men held og lykke, hvad end du beslutter dig for, landet har alt.

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account