This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Det kan man også meget nemt. Jeg sendte hjem fra alm. posthuse i Australien. Tror nok jeg betalte ca 100 Aus$ for 8 kg.

Anonym Ibber

Jeg har hørt det skulle være meget almindeligt at sende bagage/ting hjem fra Australien – men er der nogen der ved hvad det koster? Jeg kan nemlig ikke helt finde nogen pris på det.
    Knus Iben.

Anonym Anonym

Der er tre måder at sende ting hjem på. Airmail som er dyrest hvilket tager godt en uge. Economic mail som tager 4 uger ca. (jeg betalte 80 $ for 4 kg så vidt jeg husker) og så sea mail som er det billigste, det ville vist have kst. halvdelen af economic mail, men det tager til gengæld også 3-4 måneder.
    Fik et tip om at skrive afsender adr. på som en anden i Danmark for ellers bliver kassen sendt tilbage til australien hvis de ikke kan afl. på din adresse…
    Sørg for ikke at sende noget hjem værd over 300 $ eftersom jeg endte med at betale 200 kr for at modtage pakken pga noget told/skat noget…

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account