This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kareirtho

Hej,

Hvis der er nogle der skal til Canada på et working holiday visum, men mangler et sted at bo, så at det en rigtig god ide at tage et såkaldt homestay. Der bor man hos en familie som man bliver en del af. Dvs. man deltager i deres hverdag, udflugter og så videre. Ofte hvis man har behov for det vil engelsk undervisning også være en del af prisen.

Jeg har f.eks en veninde der tilbyder homestay. De er en familie med mor, far og 2 børn. De bor i Kitchener, ON ca 100 km vest for Toronto. Dem der bor der får lov til at opleve et normal Canadisk liv.

Hvis I har lyst til at høre nærmere er i velkommen til at skrive tilbage. I kan også finde de forskellige homestay på http://www.homestayweb.com/cahome.html

Anonym Karen Thomsen

I den familie jeg kender, er moderen indfødt engelsktalende canadier. Hun er hjemmegående. Faderen er japansk og arbejder fuld tid. De har 2 børn (7 og 3 år) (og en på vej), som begge taler både japansk og engelsk.
    Man indgår i familien som et familiemedlem, dvs. man deltager i hverdagens pligter, deltager i forlystelserne osv.
    Hvis du har lyst til at høre nærmere kan jeg få min veninde til at maile dig yderligere information

Anonym PhillipAndersen

Davs kareirho.
    Mit navn er phillip andersen, så din annonce og det er faktisk lidt hen af det jeg længe har ledt efter.. men har dog spørgsmål til forholdene. dog ikke leveforhold, mad osv. men mere på om man kan vælge hvilken form for familie, arbejder man sammen med familien eller er det muligt osv. men hvis du ville ha lyst til at tale videre kan jeg nås på tlf: 25307357

Mvh

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account