Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3534237 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Skovhugger

Hej Jeg skal til Honduras 20 jun. og være der i 4 måneder, de sidste 3 skal foregå i regnskoven hvor jeg skal lære lidt om regnskoven, som et praktikophold i min uddannelse.
      Jeg skal dog bruge lidt over en måned på sprogskole først, og mangler gode råd til hvor det kan være, jeg tænker selv på La ceiba, men gad godt at vide om der var nogen der havde prøvet Olanchito? Gad helt vildt godt at få gode råd og tips til den måned, er stort set åben for alt. Hvis der er en eller flere der skal dertil i løbet af de 4 måneder, så sig endelig til, det kunne sikkert være fedt at ses.

Jannie

Jeg var 5 uger i Honduras sidste sommer…. og jeg var VILD med Utila… åhh, der er skønt 🙂

La Ceiba og Tela var der ikke meget ved.

Copan ved også godt.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account