Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545475
     laughingbuddha

      Hey folkens!!!!!

      Skal snart en 17 dage til Mexico hvor jeg skal fra mexico city til Cancun. derimellem vil jeg gerne se en 6-7 steder. nogen der har nogen erfaring med lokale hop on and off busser på den rute? har ikke brug for den helt store luksus. eller har andre forslag?:)

      På forhånd tak fra Laughingbuddha

      #3545557
       Anonym

        Altså Mexico har ikke decideret Hop on and off busser som man kender fra f.eks. Vietnam.
        Til gengæld har de et meget godt og stabilt bussystem, hvor man tager en bus til den destiantion man gerne vil besøge, og derfra tager man en ny bus til den næste destiantion osv.
        Min erfaring med busser i Mexico er, at de kører (forholdsvis) til tiden. Man kan enten tage en lidt dyrere bus, få en fast siddeplads og komme direkte til destinationen eller man kan tage “hønsebussen” og stoppe en million steder på vejen, men samtidig få en skøn oplevelse sammen med de lokale, få en høne på skøddet eller måske komme til at stå op, hvis der ikke er flere siddepladser. Det kan man jo selv vælge alt efter ens budget og ens mod på oplevelser og måske også længden på dagens busstrækning…

        Hvis du har et par dage til overs i nærheden af Cancun, så vil jeg da anbefale Isla Mujeres – det er hvalhajssæson i juli!!!! Vi svømmede med ca. 80-100 hvalhajer sidste år og det var den VILDESTE oplevelse!

        God tur
        Anne Marie

        #3545610
         laughingbuddha

          Tusind taksen for info og hints:) lyder dæleme fedt med isla mujeres:)

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account