This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Darren Overby

Selvfølgelig håber vi, at du holder dig vores hostel, Pacific Tradewinds Hostel. Vi er ikke et prangende hostel, men et lille venligt samfund af rejsende. Husk dog, SF lufthavnen er ikke i SF. Det er 22 kilometer syd for San Francisco. Lad mig vide, hvis vi kan hjælpe med yderligere oplysninger.

Of course, we hope you’ll stay our hostel, Pacific Tradewinds Hostel. We are not a flashy hostel, but a small friendly community of travelers. Keep in mind, however the SF airport is not in SF. It’s 22 Kilometers South of San Francisco. Let me know if we can help with further information. http://www.san-francisco-hostel.com

Anonym sandgaard

Hey alle.

Når min veninde og jeg lander i San Francisco søndag d. 1. april klokken 23, hvilket hostel skal vi så booke?
    Det skal være tæt på lufthavnen, så vi kan komme med tog eller taxa.

Vi håber meget, i kan hjælpe!!

(O:

Anonym srolandk

Opret profil på Couchsurfing! 🙂

Anonym apa

Lad være med at lade dig lokke af folk herinde der reklamerer for deres eget hostel… Jeg siger ikke det er noget skidt de tilbyder, men du kan også nemt brænde nallerne 🙂

Tag hellere et kig på hostelbookers.com.. Der kan du søge blandt en masse muligheder samt se hvad andre rejsende syntes om de forskellige hostels.
    Du kan få dem vist på et kort og se hvor tæt de ligger på lufthavnen.

Du bør også overveje billige hoteller el. Moteller.. du burde kunne finde et for en 2-300 kr for et dobbeltværelse tæt på lufthavnen.

er det bare i forbindelse med en mellemlanding i skal være der??

Anonym apa

Hej igen 🙂
    Okay, men tror det ville blive noget billigerer for jer hvis i vælger det hostel i vil bo på og tager der ind fra start af.. Mange af dem har døgn reception så det er ikke noget problem at komme sent 🙂
    Men ellers er der ovenstående muligheder, i burde snildt kunne finde noget tæt på lufthavnen ved at søge der 🙂

Anonym Anonym

Tak for svarene.

apa: det er kun for en enkelt overnatning, da vi lander ret sent i lufthavnen. det eneste krav er derfor, at det skal være så tæt på lufthavnen som muligt. den efterfølgende dag vil vi så finde noget, hvor vi kan bo længere tid (:

Anonym sandgaard

Hov. det er mig, der har oprettet ovenstående ^^

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account