This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Soeren Boesen

Hej Louise,
    I Antigua er der backpackerfavoritten partyhostellet Black Cat, men det er faktisk muligt at finde et privat vaerelse i et guesthouse til omkring samme pris (ca. 45 dkr.).
    Ved Lago de Atitlan kan jeg klart anbefale at du tager til San Pedro, hvor der er en rigtig god stemning, og ikke mindst et vaeld af utroligt billige overnatningsmuligheder, som du kan tjekke ud naar du kommer frem (vaerelsespriser helt ned til en flad 20’er for en nat!).
    Flores ved jeg ikke saa meget om, men mulighederne skulle vidst vaere rimelige der, selvom der vidst ikke er mange hostels. Men mener heller ikke der er grund til meget mere end een eller to naatter der for at udforske Tikal og gaa en rundtur i byen.
    Har endnu Honduras til gode, saa der maa nogle andre hjaelpe dig…
    Hvis du ellers har spoergsmaal omkring Guatemala, saa smid mig en mail paa s.boesen@gmail.com.
    God rejse!

Mvh.
    Soeren

Anonym Amby

Hej,

Jeg søger nogle gode tips til billige hostels, I kan anbefale på følgende steder. Det må både være dorms og private rooms, bare der er godt og billigt:

Antigua (guate)
    Lago Atitlán (guate)
    Flores (guate)
    Roatan (Honduras)
    Copan (Honduras)

Skriv endelig, hvis du ved noget 😉 Øvrige tips om ovenstående steder, er self. også rigtig meget velkomne! 🙂

På forhånd tak,
    Louise

Anonym MelissaJuulsgaard

Hej
    Lige hurtigt.

Antigua: Posada Ruíz I. Boede i Antigua over flere gange, men dette var det absolut billigste (noget a la 12,- pr. nat) og meget hyggeligt, ikke noget party hostel.

Lago Atitlán: som Søren også skriver, San Pedro er super, så kan man altid sejle rundt til se andre steder.

Flores: LOS AMIGOS, var bare rigtig hyggeligt.

Roatán: Vi boede på Chilies, var ganske pænt. Sov første nat på det billigste fra Lonely Planet (kan ikke huske hvad det hed), på trods af mange frarådelser og fortrød det gevaldigt, så flyttede hurtigt til Chillies. Kostede lidt mere, men havde eget kæmpe værelse, hængekøjer udenfor og lille køkken.

Ellers er der bare at sige rigtig god tur, bare det var mig som skulle afsted igen 😉
    Skriv hvis du har flere spørgsmål. Er altid dejligt at få genopfrisket minderne.

Mvh. Melissa

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account