This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Soff

Hej

Jeg rejser til Australien i november 2010, og har tænkt mig at være et stykke tid i Byron Bay. Er der nogle som ved, om man skal være hurtig med at booke hostels i byen? Jeg har hørt, at rigtig mange backpackere tager dertil, så det ville være ærgeligt, ikke at have et sted at bo. Hvad er jeres erfaringer med det?
    Tak 🙂

Anonym Dennis

Korrekt der er mange backpackers i Byron. Jeg var der selv sidste år i både oktober og november men med en måneds mellemrum.
    Første gang bookede jeg 4 dage i forvejen mens jeg var i Sydney. Anden gang bookede jeg 2 dage før jeg kom tilbage. Og der var jeg heldig da det hostel var fyldt.

Book 5 dage i forvejen hvis du er alene, så er det ikke noget problem at få det du vil have(sagt med forbehold – man ved ALDRIG hvad der kan ske) – der er i øvrigt masser af hostels i byen.

mvh
    Dennis

Anonym Dennis

TILFØJELSE til ovenstående:

Det var i 2008 i okt og nov, jeg var der. Tiden går sgu hurtigt.

mvh
    Dennis

Anonym Anonym

Jeg var der i 2005. Godt nok i starten af april, men der kom vi til byen og fik en seng. Vi var tre og der ingen problemer med at komme på samme værelse. Det var der i øvrigt ingen steder i Australien. Men jeg har ikke været der i den ultimative højsæson..

Anonym Marie

Hej. Jeg er lige kommet hjem fr Australien og ELSKEDE Byron Bay!!! Boede på et super fedt hostel der hedder The arts factory. Det var nærmest en slags mini eventyr udgave af Christania, så er du til total afslappet hippie stemning med mulighed for at sove i Tippy (har også almindelige dorms), så er dét det perfekte hostel :o) MEN der er mange der gerne vil bo der så bestil mindst en uge i forvejen!! Rigtig god tur, er meget misundelig. Mit livs største oplevelse er helt sikkert min tur Down Under :o) Knus

Anonym Sofie Henriksen

Tak for hjælpen, det lyder rigtig godt! Jeg vil helt sikkert prøve at bo på det hostel du snakker om. Det lyder vildt sjovt 🙂
    Tak skal I have!

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account