This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mellemamerika2007

Jeg vil gerne have anbefalinger på hostels i Mellemamerika (samtlige 7 lande).

Jeg regner med at rejse fra Panama City og op, og min erfaring siger mig, at der findes rigtig mange gode og billige hostel, som ikke findes i internettets søgemaskiner.

Jeg søger anbefalinger på okay (ikke nødvendigvis super) hostel til cirka 7 dollars eller billigere pr. overnatning. Er morgenmad med i prisen?

Anonym Anonym

jeg vil anbefale dig og købe lonely planets bog om Mellemamerika. Der står de mest anvendte og billige hostels og der står priser og hvad der er inkl.

Tror desværre ikke der er mange der hr rejst rundt der præcis kan huske hvad hostelsne hed og hvor meget det kostede.

Anonym Anonym

Problemet med Lonely Planet er, at så snart et hostel bliver trykt deri, stiger prisen, og det er næsten altid fyldt. Der findes gerne en række hostels, som ikke er med i nogen guide, og som ikke er med i de forskellige hostelbookere på nettet, men som er super gode og billige.

I Antigua i Guatemala kan jeg anbefale Black Cat, der koster 6 dollars per nat – inkl. GOD morgenmad.

I Flores i Guatemala er det Los Amigos, der er billigst.

I Livingston er Iguana ikke det billigste, der findes flere hoteller, der ligger nede ad små sidegader, som er billigere, men foretrækker man hostels er det fint.

Anonym Anonym

may flower i Puerto escondido (mexico) er et helt fantastisk hostel. De mexicanske hostels er desværre temmelig dyre, men der er dormatory…

Costa rica er også ret dyrt og antigua i gutemala ligeså. Men derudover skulle det ikke være et problem at finde hostels til 3 – 4 dollars pr. nat. Morgenmad er som regel ikke inkluderet.

I san jose ligger tranquillo backpackers (et hostel) som er hyggeligt og festligt, det er der de fleste bor når de er i byen.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account