This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Johnny Skov…

Hej alle sammen…

Jeg er en dreng på snart 18 år, som gerne vil til Afrika og lave humanitært arbejde, så man kan være med til at gøre en forskel.

Jeg har søgt på internettet om det, men jeg kan ikke rigtig finde rundt, og de organisationer jeg har set på er noget dyre, og sandheden er at jeg ikke har så mange penge på lommen.

Der er nogle organisationer som jeg har set på som lyder meget gode, men det jeg helst vil er at arbejde med fx. opføren af huse og andet.

Jeg vil høre om nogen af jer kan hjælpe mig med det, for det er mit største ønske.

Jeg håber at i vil skrive til mig. (johnny_skovsmose@hotmail.com)

Anonym kaspervj@gmail.dk

Hej Johnny, Det kommer lidt and på hvad du er til. Det er for det förste ret dyrt at komme til afrika. har man ikke rejste så meget för er det også et rimeligt svärt land og rejse i. Det er derfor oplagt at du skal rejse med en eller anden organisation. Her er der flere muligheder…

Der findes flere forskellige kristne organisationer (hvis du kan affinde dig med det religiöse islet…. Jeg ville ikke selv klare det……!) Men det er nok det billigste….

Bedst tror jeg en såkaldt arbejdslejr fx med mellemfolkeligt samvirke. Jeg har mödt unge fra disse lejre flere gange….. det er en god måde at komme afsted på. Der er styr på sagerne og man laver et godt stykke arbejde…. Mange välger derefter at rejse videre nogle måneder….

http://www.globalcontact.dk/index.asp?id=166

Håber du kommer afsted…. Hilsen kasper

Anonym Jakob

Hej Johnny

Jeg har selv været i Kenya med en organisation der hedder ICYE. Jeg arbejde med gadebørn i Nairobi hvilket var enormt spændende og givende. Jeg kender flere der har rejst med dem og de har ligeledes haft gode oplevelser. Du kan se mere på http://www.icye.dk
    Hilsen Jakob

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account