This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Amalie1912

Hej allesammen!
    Er der nogen der har erfaringer med Huon Valley Backpackers på Tasmanien?? De tilbyder at man kan bo der og arbejde som frugtplukker i en periode.
    De vil have man indbetaler 100$ til dem, som depositum for at de holder et arbejde til en. Jeg ved ikke om det bare er mig, men syntes det virker en smule mistroisk?
    Desuden er man lønnet efter hvor meget man kan plukke. De siger man kan plukke for op til 150$ om dagen, men at de afhænger af hvad man plukker og hvordan vejret er…
    Kunne godt tænkte mig at høre fra nogen der kender til dem – eller har arbejdet der!

Anonym Daizz

Hej
    Jeg har ikke erfaring med det hostel, som du nævner. Tror du skal være meget heldig, hvis du finder en herinde som har. Har selv været på Working Holiday i Australien, så ved da lidt.

Hele den situation, som du opremser, virker altså meget normal bortset fra de 100 $. Mange hostelsejere plejer at kende nærområdet godt, og kan derfor skaffe meget sæsonarbejde. Kravet plejer bare at være, at man bor på vedkommendes hostel. Hvis du ikke har tillid til dem, så ville jeg ikke gøre det. Har ikke selv været frugtplukker, men ud fra hvad jeg har hørt, så er de 150 $ nok lidt i overkanten.

Hvis du står og mangler job, så kan jeg anbefale Riverina-området 500 km nord for Melbourne. Området bliver også kaldet “The fruit-bowl”. Sæsonen for frugtplukning starter nu her, så vidt jeg husker.

Anonym Amalie1912

Hej
    Tak for dine erfaringer. Er blevet enig med mig selv om at jeg ikke er tryk ved det, og andre her mener også det lyder en smule underligt.
    Så finder et andet sted. Tak for anbefalingen, men er lige nu på Tasmanien, men vil nok kunne bruge det senere hen.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account