This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Hartbox

heyy alle sammen!! regner med at tage et år til australien i løbet af næste år. nogen der ved hvad det ca vil koste i lommepenge hvis jeg stadig arbejder det meste af året samtidigt. hvad er den typiske løn??

mvh martin

Anonym jumme88

Hej Martin
    Fedt at du vil til Australien…
    Man siger jo gerne at det koster omkring 10.000 i måneden og mange gange 15.000 for at bo og ha det sjovt i Australien…
    Lønnen afhænger jo selvfølgelig af hvad du laver og hvilket job du får. Jeg selv arbejdede på en restaurant og fik kun 13 dollars i timen. Lønningerne er meget lave i Australien især for “backpackerjobs” men så betales der jo næsten heller ingen skat. Mødte en backpacker med en dansk tømreuddannelse og han tjente nogen og 20 dollars i timen…
    Joan

Anonym HP_DK

Jeg har hørt, at man skal regne med at bruge ca. 40.000 kr. på et år udover kost, logi og arbejde, altså bare til tant og fjas (og indenrigsflyvninger). En normal timeløn er ca. 17-20 AUD, officielt i hvert fald. Tit er den vist noget lavere.
    Tjek evt. denne side:
    http://www.taw.com.au/DesktopDefault.aspx

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account