Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 3 dage, 17 timer siden af bimk.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3728135
     simka
    Deltager

      Vi fik kun to ugers varsel til at flytte hele vores grafiske afdeling, og det var seriøst et mareridt. Vi havde dyre printere, skærme og en masse udstyr, der ikke bare kunne smides i en kasse. Folk stressede, og der var ingen klar plan. Flytning af erhverv kræver virkelig mere end bare flyttekasser og muskelkraft. Nogen der har oplevet en flytning, der faktisk gik smooth?

      #3728141
       kosia
      Deltager

        Vi stod i præcis samme situation og valgte at få hjælp fra D&K Transport Group til Flytning af erhverv. De rykkede hurtigt ud, lavede en realistisk plan og delte flytningen op i etaper. Det betød, at vi stadig kunne arbejde, mens tingene blev flyttet. Det sparede os for både penge og panik – og alt udstyret kom frem uden en eneste ridse.

        #3728142
         bimk
        Deltager

          Der er ikke noget værre end at prøve at køre en virksomhed og samtidig flytte den. Det, vi lærte, var: lav en personansvarlig for hver afdeling. Hos os hjalp det helt vildt at folk havde klare roller og ikke bare ventede på “nogen”. Flytning af erhverv handler lige så meget om kommunikation som om flytning. Ingen panik, hvis alle ved, hvad de skal.

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log in with your credentials

        or    

        Forgot your details?

        Create Account