This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ninna87

Hejsa

Jeg og min bedste veninde skal “måske” :/ til Austalien til april :/

Hvor mange penge anbefalde i at man skal have med sig om man skal til austalien for 2 måneder på work holiday??? 🙂

Anonym Jumme88

Hejsa. Australien kan godt gøres for under 10000 pr måned pr person hvis man er økonomisk og ikke behøver bo på på 4 stjernet hotel. Har i tænkt på hvor i vil være?! Skal i rejse rundt eller skal i slå jer ned et sted og arbejde?! Hvis i ska rundt med bus kan i jo vælge at kre om natten da i sparer et hostel-værelse, men på den måde ser i så heller ikke så meget 🙁
    Hvis i skal arbejde skal i huske på at lønnen er meget lav, nok kun omkring 10 AUD i timen.
    Skal i ud og dykke, skydive osv. skal i selvfølgelig regne med at bruge flere penge end ellers…
    Hvis I kommer med flere ideer om hvad i vil og hvor i gerne vil være så er det nemmere at svare på hvor mange penge i nok kommer til at bruge.
    Jeg var i AU i et år, rejste rundt, skydivede, dykkede, boede for mig selv, havde egen bil og arbejde ved siden af og jeg brugte omkring 60.000 kr jeg havde med hjemmefra plus en stor del af hvad jeg tjente. Men tjente alligevel nok til at kunne sende omkring 15.000 kr hjem da jeg rejste fra Au.

Anonym lone traveller

Tja, flybilletprisen kan i selv finde

Derudover koster det MINDST 10,000kr per måned at rejse i AU. Skal i fyre den af mindst 15. I tjener ikke alverden og når det kun er to måneder bør i overveje at droppe arbejdet hvis I har råd. Ellers tag evt asien, hvor ALT er meget billligere :). 5,000kr per måned kan man have det fedt for i asien. Jeg har været begge steder, og havde også inden australien som større drøm end asien – men jeg anbefaler asien over AU nu!

Men god tur hvorend i tager hen

Anonym Mehmet

Hej Jumme88.. Har lige selv fået Visum og skal afsted til marts i et år. Har været meget i tvivl om økonomien. Men skal mere eller mindre de samme ting og tænker også på at købe bil. Må jeg spørge om hvor lang tid du arbejdede i alt i det år du var der?

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account