This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg vil gerne til Australien, når jeg er færdig med gymnasiet til sommmer.

Hvor meget skal jeg regne med at bruge ?
    Hvor lang tid skal jeg rgene med ar bruge i Australien ?

Anonym Backpackers Online

Hej Esben!
    I 1997 var jeg afsted 4 mdr. Turen: Danmark – Perth – Adelaide – Kangaroo island – The Grampians
    – Melbourne – Sydney – ad kysten med øbesøg som Fraser Island, great Keppel Island, Whitsundays og Magnetic Island op til Townsville – Alice Spring/Ayers Rock tur retur – Cairns – back til Brisbane – Danmark. Et budget på tkr. 40 rakte til billet, forsikring, mad, overnatning, ture, sjov, shopping m.m. Det svarer til ca 1700 kr. om ugen eksl. billet og forsikring. Du skal altså regne med 1500-2000 kr om ugen afhængig af de ture du vil på, byture, shopping. Vi rejste over 14.000 km. på fire måneder, nogle steder var vi 3-4 dage og andre 7-14. Vi havde god tid. Læs lidt om Australien, gør dig en forestilling om hvad du vil se og opleve, og udfra hvor disse seværdigheder er placeret, kan du måske danne dig et indtryk af, hvor lang tid, du skal bruge, men jeg vil sige, at 2-3 mdr. skal man min. tage, da det er lang at tage for 2-3 uger, og hvis man vil have et indtryk af dette fantastiske lands størrelse, fauna og flora. Jeg skal afsted igen 3 mdr. med et budget på ca. tkr. 35. Turen vil denne gang være Brisbane, Sydney (OL) (fly) Tasmanien, Melbourne (fly) Darwin, Perth, og igen regner vi med at have god tid alle steder.
    Håber du fik lidt ud af det.
    God tur

Stegelmann

Hej Esben –

I Australien er et budget på 500 kr pr. realistisk – man gider jo ikke at hænge ud på hostellet 24 timer – der skal sgu da ske noget

Jørn / Kolding

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account