This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Peaceloveandharmonie

Hej alle i rejseglade mennesker 😀

Jeg skal til australien til august og ville i den forbindelse høre om der var nogen der kendte nogle steder man bare var nød til at se eller nogle festivaler der skulle opleves ?? Skriv endelig 😀

– Nanna :b

Anonym Toan

Hej 😀
    Jeg er pt I Sydney.. her endnu ik vaeret rundt i landt, men kan da self anbefale de store sevaerdigheder her :p saasom Harbour Bridge, Darling Harbour og jetcruise omkring opera huset og broen, det er et must!. 🙂

Kan ikk anbefale Canberra,..en ret doed by, en rigtig arbejderby,.. der sker ikk meget om aften og der er ikk specielt meget at se, der er self museum, parliament house(gamle og nye) men ja ikk specielt meget 🙂

Anonym Peaceloveandharmonie

tak for gode forslag, der skal nok blive en masse at tage sig til 😀

Anonym mariahh

Hej Nanna
    Har du nogen plan for hvor i landet du vil rundt og hvor meget tid har du??
    Der er utrolig mange flotte steder og fede oplevelser at gøre sig dernede.. Men nogle af dem som har sat sig bedst hos mig har bla. været – Dykning på great barrier reef, Kimberley NP, Karijini NP som natur oplevelser og Sydney og Melbourne er fede storbyer som sagtens kan bruges flere dage på at udforske. Cains er også rigtig hyggelig og er en go muligheder for nogle fine dagsture i området (fx. Uncle Brians Atherton tablelands tour og ture til Cape Tribulation).. Og MEGET mere 🙂
    Noget som også varmt kan anbefales er at tage på dagsturer med vin smagning 😀 Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål 🙂

Anonym Toan

Du skal helt klart ogsaa forbi Surfers Paradise, Gold Coast! Helt klart et paradis 🙂 Ligger paa oestkysten

Anonym andy

byron bay kan helt klat også anbefales det er en fed by med masser af unge mennesker

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account