This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ddiaz

Hejsa,
    Vi er nogle kamerater der har lejet et hus i en by ca. 300 km nord for Rio de Janeiro. Vi rejser derned i februar 2007 i 3 uger. Men hvad er et “must see”? Søger inspiration til ture osv. der kan opleves og som ikke ligger for langt væk da vi desværre kun har 3 uger i alt hvor de sidste 4-5 dage nok bliver brugt inde i Rio under karneval. Men det kunne være fedt med nogle ideer fra andre der har været dernede. Har kunnet læse at Ilha Grande er et syn værd og det ligger ikke andet end et par timer fra Rio.

Anonym Camilla Bacher

Jeg forstaar ikke helt Jeres spoergsmaal. Hvorfor vil I til Ilha Grande, naar I har lejet et hus 300 km nord for Rio? Var det ikke en smartere strategi at undersoege hvad I kan se “lokalt” og saa bruge Jeres hus som udgangspunkt fra dagture? Saa vil jeg mene at Ilha Grande er for langt vaek.

Jeg har selv brugt en uge i og omkring Itatiaia Nationalparken som ligger paa graensen op mod Minas Gerais, se billeder her (Fra Outsite.org).

http://outsite.org/modules.php?set_albumName=albun19&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php

Det er nok ogsaa for langt, men det giver et indtryk af den natur du kan se i det sydlige Minas Gerais, ogsaa selvom det ikke lige er en forkromet nationalpark. Junglen er flot og interessant, og anderledes end den du ser i fx Amazonas. Det er nu ogsaa meget sjovt at se kaffeplantager og den slags – det har vi jo ikke herhjemme 🙂

Anonym Stine Wonsild

Hej
    Buzios nordøst for Rio er bestemt også et besøg værd. En hyggelig havneby med gang i den.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account