This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ronron

Hey
    Jeg kunne godt tænke mig at finde ud af hvilken Ø´er der er best at besøge af Bahamas Ø´erne. Jeg har prøvet at Google det men syns ikke jeg finder så meget backpacker stof kun luxus og cruise rejser..
    Så prøver lige herinde. Er der nogle der evt. har været der og har lyst til at dele noget info? eller bare nogle der ved lidt om hvor de flotteste strande er måske.. eller hvilken af Ø´erne der er mere eller mindre billige.
    hvad som helt er nyttigt 🙂

Anonym dj

Jeg har ikke været der, men har hørt at det primært er luxus. Jeg tror ikke man finder specielt meget til os Backpackers – men mon ikke man kan finde noget billigt i Nassau (Hovedstaden) og så finde nogle boat trips ud i form af feks one-day-trips.
    Jeg har hørt om Pink Sands Beach på Harbour Island og Great Harbour Bay på en anden ø – og så lige Cape Santa Maria på Long Island. Men der er ret langt med båd, så mon ikke kan man arrangere nogle 3-4 dages ture med båd ud til de flotte steder. Der er også airstrips på flere af de små ø-tanger så undersøg evt om der er nemmere at flyve dertil.

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account