Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3525009
     Smedstrup

      Jeg skal, sammen med et par kammerater, et smut til Californien i august og vi skal have bestilt et hotel i LA. Vi er kun i byen i 2 dage i første omgang, så vi vil meget gerne vide hvilket område som man får mest ud af at bo i? Altså sådan man ikke har for lang transport til de sjove ting.

      ideer til område samt evt. hotelnavne ønskes meget gerne 🙂

      #3525032
       Mia

        Det bedste er helt sikkert at bo på Sunset- eller Hollywood Boulevard. Derfra er der ikke særlig langt til handaftrykkene og stjernerne. Prøv at gå ind på hihostels.com – hostels.com – hollywoodhostels.com eller hostelbookers.com

        God tur – er en fed by

        #3525033
         maibrit johansen

          Hej :o)

          Min kæreste og jeg skal til Los Angeles og videre rundt i juni 2008. Vi har booket Saharan Motor Hotel som ligger på Sunset boulevard. Det koster os ca. 160,00 pr. person/nat alt efter kursen.

          I kan enten booke direkte eller på http://www.hostelbookers.com (billigst direkte) + der findes andre hostelhjemmesider hvor I kan booke.
          Der er swimmingpool og ikke langt fra atraktionerne, selve hotellet/motellet er “rated” lidt forskelligt fra andre besøgende, men vi synes det ser fint ud til prisen.

          Har en veninde som har boet i LA, hun fortæller at vi VIRKELIG ikke skal bevæge os “downTown” og i andre yderområder da der er rigtig meget kriminalitet.

          hollywoodbackpackers skulle også være godt, men her kan i kun sove i mindre sovesale.

          Hilsner fra Maibrit

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account