Dette emne har 3 svar og 1 stemme, og blev senest opdateret for 9 år siden af Tine/www.aworldofbackpacking.com.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3548041
     amalie95

      Hej!

      I forbindelse med min rejse til New Zealand og Australien som solorejsende backpacker overvejer jeg at kontakte et rejsebureau.

      Er der nogen der har råd ift. valg af rejsebureau? Jeg overvejer at kontakte Jysk Rejsebureau, My Planet eller Kilroy, men er i tvivl om hvilket der er at foretrække, og om det overhovedet er nødvendigt med et bureau eller om man lige så godt kan planlægge selv?

      #3548042
       OlafFO

        Jeg synes ikke at det er nødvendigt at kontakte et rejsebureau.

        Du kan købe alt dernede og det er billigere.

        Da jeg var afsted, var det eneste jeg lavede hjemmefra var working holiday visa. Bestilte alle flybilletter selv og de ture jeg købte købte jeg i AU.

        Olaf

        #3548043
         Hovgaard

          Der ingen grund til at kontakte et rejsebureau, da begge lande er lette at rejse i.. Så køb alt dernede og undgå at skulle betale ekstra til et mellemled (dansk rejsebureau!).
          Så tjek priser på flybilletter på: momondo.dk og find en god guidebog og find ud af, hvad du gerne vil se dernede. Deres transport system er ganske simpelt at finde ud af.

          #3548046
           Tine/www.aworldofbackpacking.com

            Du behøver ikke at kontakte et rejsebureau, det er lande som er meget lette at rejse i 🙂 Ja, søg på momondo (vælg multicity), book dine flybilletter og tage tingene som de kommer dernede 🙂

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account