This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym frugtsalat

Vi er et par som planlægger 2 måneders rejse til Australien. Vi vil leje camper af 2 omgange (østkyst og vestkyst) men der er utroligt meget forskel på prisen. Vi undrer os over at firmaer som Britz skal have ca det dobbelte som firmaer vi selv har fundet på internettet. Vi overvejer at leje hos enten “Backpacker campervan rental” eller campertravel.com.au er der nogen der har lejet hos disse firmaer og har gode / dårlige erfaringer med dem???
    Eller evt kender andre firmaer der ikke er ekstremt dyre men hvor tingene fungerer????
    På forhånd tak

Anonym JesperBJ

vent med at lej dem der nede… det kan kun være det billigste… god tur

Anonym drafter

Tjek lige priserne på at købe en varevogn inden i lejer, det kan meget vel vise sig at være billigere end at leje, selvom i måske ikke få det store for at sælge den.

Anonym Hilsen Tina (7 mdr. i Oz og NZ)

Hej Frugtsalat.

Jeg har ikke lejet campervan hos nogen af de 2 nævnte firmaer, men ville bare anbefale siden: http://www.standbycars.com.au under ‘hot deals’. Der kan man være heldig at finde ‘relocations offers’ til ingen penge ($1 om dagen…)og endda med tilskud til benzin/diesel. Men det er tidsbestemt – så det er lige om man kan få det til at hænge sammen med sightseeingen. Ellers er der jo den klassiske http://www.wickedcampers.com.au som opererer i både Oz og NZ…
    Men pris og kvalitet hænger altså lidt sammen, så forskellen er den indvendige del af camperne og udstyret! Men primivitet og hygge er ej heller at fornægte…

Anonym Anonym

Hej jeg kan se det er længe siden i har oprettet indlægget, men jeg står i samme situation som i gjorde, og har svært ved at finde et camperfirma, til en rimelig pris og som man kan stole på, så jeg ville høre om i fandt noget der var godt.
    Mvh lone

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account