Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 7 måneder, 3 uger siden af bills.

• Forfatter
     simka
    Deltager

For tiden synes jeg, det er svært at finde OnlyFans-profiler samlet ét sted. Ofte bliver man sendt videre til mange forskellige sider uden overblik. Jeg mangler et sted, hvor profilerne er præsenteret samlet og overskueligt. Det behøver ikke være avanceret, bare tydeligt og nemt at bruge. Når informationen er spredt, bliver jeg hurtigt træt af at lede. Jeg vil egentlig bare kunne scrolle og se forskellige profiler. Er der nogen, som har fundet en mere samlet løsning?

kosia
      Deltager

Det problem kender jeg godt fra tidligere. Jeg fandt https://skybri.dk/ , da jeg selv ledte efter en samlet oversigt. Her er profilerne organiseret i et katalog, så man kan se mange modeller på én side. Der er korte beskrivelser og grundlæggende oplysninger, som giver et hurtigt overblik. Det gør det nemmere at navigere uden at klikke for meget rundt. For mig var det rart, at alt var samlet. Det sparede en del tid.

bills
        Deltager

Det lyder som et behov, mange kan genkende. Når profiler er samlet, bliver oplevelsen mere afslappet. Man behøver ikke hele tiden skifte side for at finde information. Overblik giver ro og gør valget lettere. Især hvis man bare vil kigge lidt rundt. Derfor betyder struktur meget for brugeren. Det er godt at dele den slags erfaringer.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account