This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym fillelul

Hejsa

Er der nogen som kan anbefale en caribisk ø, hvor man sætter hvid sandstrand og krystal klart vand meget højt?

På forhånd tak
    :o)

Anonym globetrotten

Jamen jamen… Det er jo et meget vidt spørgsmål! Alle øer i Caribien har dejlige strande! Har du mange penge og kun strand og vand som faktor, kan jeg nævne i flæng Aruba, Bahamas, Curacao, Barbados, Grenada etc… Hvis du vil opleve mere end bare strand, foreslår jeg Cuba eller den Dominikanske Republik. Disse lande – mest sidstnævnte – er også billigere end de andre mere amerikaniserede småøer…

Anonym Jimbolaja

JAMAICA BABY…. Jeg elskede det der, lækker dykning flotte strande og en kanon lækker solnedgang…
    Men som sagt før er Cuba helt genialt, men så skal man også ud og opleve noget… Ellers kan mexico anbefales, ved godt det ikke lige er en ø.. men de har altså også hvad der skal til dernede.. 😀

Håber alt er godt 😀

Anonym fillelul

Tusind tak for forslagene…I bekræfter lidt mine egne idéer. Nu er spørgsmålet bare den Dom. Rep. eller Cuba ;o)
    God dag

Anonym Kirsten

Mindre (kendte) øer som er helt fantastiske: bl.a. Tobago, Bequia (St.Vincent & the Grenadines), Dominica – der er meget strand og mindre seværdigheder. Cuba og Jamaica også gode oplevelser, Dom. republik mindre god for mit vedkommende men måske fordi vi ankom på båd ? 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account