This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Annika8D

Hej
    Jeg skal ud at rejse i 6 måneder. Jeg skal rejse rundt i Asien i 3 måneder, NZ 1½ måned og Australien i 1½ måned. Jeg har pt. 75.000 kr. tror i det er nok? Jeg har tænkt mig at spare på overnatning, spisning osv. og primært bruge pengene på nogle fede oplevelser, samt transport rundt i landene selvfølgelig. Men tror i, at det rækker? Jeg har købt flybilletter.

Anonym Jens

Hej Annika!

75.000 skulle være mere end rigeligt såfremt du holder dig til hostels, spiser lokalt mad etc.

Regn med at brug ca. 25.000 i Asien hvis I bor i dorms, spiser lokalt med et par undtagelser i løbet af ugen, får dykkerkursus, bustransport etc.

Derudover skulle de resterende 50.000 nok kunne række til turen i NZ/AUS og der er nok også penge til alle de adventure oplevelser i skulle have lyst til.

Ha’ en rigtig god tur!

Anonym Annika8D

Lækkert, og tusind tak, det får jeg helt sikkert 🙂

Anonym thaihenrik

hej

6 måneder bare det var mig hehe jeg må nøjes med 4 uger i november/december til bangkok og hanoi 🙂 håber du får dig en god tur med mange gode oplevelser og får taget mange billeder som vi kan måske får se her på siden .

go vind til østen fra Henrik

Anonym TheisM

Hej Annika

Jeg har to kammerater der lige er kommet hjem fra en rejse der minder meget om din. De rejste rundt i Thailand, Laos, Filippinerne, og var et smut i Hong Kong. Derudover var de 1 måned i New Zealand hvor de sov i campervan, og 1½ i Australien i en stationwagon. De skydivede, bungejumpede, og tog dykkerkursus i AU og NZ, og dykkede en del i Asien. De var vist oppe at bruge noget der lignede 110.000 kr. (hvilket var inklusiv flybilletter). Håber det kan give dig en idé om prislejet.

Med venlig hilsen
    Theis Mikkelsen

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account