This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jeannedenja

Hej alle.
    Da jeg rejser til Australien omkring den 20. februar er jeg lidt i tvivl om, hvor meget jeg skal bestille hjemmefra, og hvor meget jeg kan vente med at bestille til jeg kommer derned.

Jeg har fået et rejsetilbud fra Jysk rejsebureau, hvor flybilletter t/r fra København til Brisbane, en 10 dages tur til Uluru fra Melbourne, fly fra Alice Springs tilbage til Brisbane, Greyhound hop on hop off bus pas fra Brisbane til Cairns, visum og IYTC (Arriva Wundercard) er inkluderet.

Vil i mene at nogle af disse ting er billigere selv at bestille?

Håber i kan hjælpe 🙂

Jeanne Denja

Anonym Tine

Jeg vil mene, at langt de fleste ting vil være billigst at booke selv (dernede), da Jysk rejsebereau er mellemmand, dvs at turen udbydes af andre og jysk så sælger den videre – selvfølgelig med fortjeneste!

Jeg ville booke mine flybilletter og de to første overnatninger og tage den derfra 🙂 Fx oplevede jeg i Australien at buspas fra Sydney til Cairns ville koste omkring 3-3500 kr ved at bestille i DK via nettet, men at hostels ofte havde deals på buspas og at man så kunne få dem til ca 1800-2500 🙂

Der er masser af hostels som sælger billigere ture og turbureauer som også sælger billigere ture dernede

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account