This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym lenanna

Hejsa. Min datter på 27 år er netop flyttet til Perth men har svært ved at finde ud af hvor man går hen for at møde nye mennesker – er der nogen som kan hjælpe?

Anonym Lenanna

Hejsa og tusind tak for tippet – det er da bestemt værd at undersøge!!
    :-)lenanna

Anonym (L)

Er der ikke en dansk kirke i Perth? Ved der er en i Melbourne så det kunne måske være et sted hun kan møde nogle danksere, også selv om hun ikke er religiøs. Eller måske prøve at forhøre sig omkring au pair bureauer?

Anonym louise

På hostels og udflugter. Peterpans har gode, billige udflugter og der sidder tit andre backpackere på kontoret som man kan komme i snak med.

Anonym Anonym

Tusind tak.. det vil jeg strax videregive
    😉 Lenanna

Anonym Lone

Hun kan ogsaa melde sig ind i klubber, f.eks noget sport hvis hun interesserer sig for det eller aftenskole og lign. Paa den maade kan hun komme i snak med nogle af de “lokale”:-) Jeg var alene i Perth for 2 aar siden og da var jeg ogsaa inde paa et turistinformations-sted og de var vildt behjaelpelige med raad omkring alt muligt. Saa det ville ogsaa vaere en mulighed, de ved jo hvad der foregaar i byen og omkring.

Anonym Ib Søby

Hej Lenanna.
    Min kæreste er indlagt på et hospital i Perth, efter et styrt fra en hest. Hun ville være lykkelig for et besøg.
    Er din datter stadig i Perth ?

Hilsen
    Ib Søby
    ibs@dk4.dk

Anonym Ann

Hejsa! Er hun stadig i Perth?..jeg er også i Perth lige nu og det kunne være hyggeligt at mødes med hende 🙂

Mvh.Ann

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account