Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3539333 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Jesper1984

Hej
      Min kæreste er blevet tilbudt et job 1,5år i USA. Jeg kunne virkelig godt tænke mig vi gjorde dette, da det er min største drøm. Jeg har fået afvide at det stort set er umuligt for mig at tag med hende, når ikke vi er gift. Er det rigtigt? Jeg vil rigtig gerne søge et job på forhånd, men kan man det og er det nødvendigt? Hvad med arbejds-tilladelse osv? Jeg er uddannet elektriker og ventilationsTekniker.
      Håber nogen ved mere om dette end jeg…

Dennis

Prøv snak med http://www.alott.dk
        de har et program i Usa

Anonym

Jamen Alott, dem betaler man jo kassen for, og det er frivilligt arbejde og au pair ophold de arrangerer, de kan ikke gøre noget for at skaffe et decideret job som elektriker eller lignende, som man evt. kan tjene penge på. Tror ikke det er det, han er ude efter…

Jesper

Ville være super med nogen der selv har prøvet noget lign. En der evt. Har nogle kontakter eller kender nogen der kan hjælpe. Men 1000 tak for svarene alligevel. Super fedt i gider bruge tid på at hjælpe!!!

Anonym

USA er ikke nem at få arbejdstilladelse i. Der skal visa til og de mange visa programmer har forskellige krav som så skal opfyldes. Prøv at kontakte ambassaden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account