This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Jesper1984

Hej
    Min kæreste er blevet tilbudt et job 1,5år i USA. Jeg kunne virkelig godt tænke mig vi gjorde dette, da det er min største drøm. Jeg har fået afvide at det stort set er umuligt for mig at tag med hende, når ikke vi er gift. Er det rigtigt? Jeg vil rigtig gerne søge et job på forhånd, men kan man det og er det nødvendigt? Hvad med arbejds-tilladelse osv? Jeg er uddannet elektriker og ventilationsTekniker.
    Håber nogen ved mere om dette end jeg…

Anonym Dennis

Prøv snak med http://www.alott.dk
    de har et program i Usa

Anonym Anonym

Jamen Alott, dem betaler man jo kassen for, og det er frivilligt arbejde og au pair ophold de arrangerer, de kan ikke gøre noget for at skaffe et decideret job som elektriker eller lignende, som man evt. kan tjene penge på. Tror ikke det er det, han er ude efter…

Anonym Jesper

Ville være super med nogen der selv har prøvet noget lign. En der evt. Har nogle kontakter eller kender nogen der kan hjælpe. Men 1000 tak for svarene alligevel. Super fedt i gider bruge tid på at hjælpe!!!

Anonym Anonym

USA er ikke nem at få arbejdstilladelse i. Der skal visa til og de mange visa programmer har forskellige krav som så skal opfyldes. Prøv at kontakte ambassaden.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account