This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Emilie1

Hey. Jeg har hørt at man ved indrejse til mexico skal kunne vise en udrejsebillet. Min plan er at rejse med bus ned gennem mellemamerika, så min hjemrejsebillet er fra san jose costa rica.

Er der nogen som ved hvordan man skaffer en busbillet fra mexico til guatemala (quetzaltenango), hjemmefra?

Anonym ACecilie

http://www.ado.com.mx/ado/index.jsp det et rigtig godt busselkab… Hvor man kan bestille billetter over nettet – men jeg ved ikke om de kører den rute som du ønsker 🙂
    Hvornår skal du afsted?
    // Cecilie

Anonym Emilie1

Øv, det ser desværre ikke ud til at de kører ud af mexico – eller til grænserne..

Jeg skal tager afsted til februar og skal videre fra mexico medio april:)

/ Emilie

Anonym Rasmus

Tror bestemt ikke at du behøver at vise en sådan busbillet… Jeg viste intet da jeg var der..
    Min bror bor pt i mexico og ved at han blot er der på turistvisum uden udrejsebillet..

Anonym juliedk

Der findes adskillige busstationer i Quetzaltenango (xela) hvorfra du kan købe billet til en anden større busstation. Du bliver formentlig nødt til at dele strækningen op i mindre ruter, men hvis du ikke får svar på dit spørgsmål inden afrejse, ville jeg ikke være nervøs for blot at dele ruten op.
    Ved ik om det var den store hjælp, men rigtig god rejse:)
    De varme kilder udenfor Xela, Las Funtes Georginas, kan forresten anbefales på en kold dag!
    Mvh Julie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account