Hej.
Jeg er en pige på 24 år og læser Ha-alm på CBS, hvor jeg bliver bachelor til sommer.Jeg kunne rigtig godt tænke mig at rejse til udlandet en 6 månders tid, i sidste halvår af 2008, men så er der jo lige det med økonomien.
Jeg har sat 6 månder af til at tjene penge til at rejse for, fra jan 08-aug 08. Jeg ved det er langt ude i fremtiden, men er fortiden ved at undersøge hvilke muligheder der er for at tjene flest mulig penge på kortest tid til at rejse for.Jeg har overvejet de f.eks job på plejehjem, lager, lufthavnen osv. hvor man kan tjene en forholdsvis god time løn. Jeg er ikke specielt kræsen og har ikke noget i mod meget lange arbejdsuger og mærkelige arbejdstider.
Jeg ville bare høre om der er nogen der har erfaringer fra lignende situationer eller bare en god ide eller et forslag til hvad jeg kan gøre.Jeg har selvfølgelig min bachelor i økonomi, men mit indtryk er at der ikke er de helt store penge at tjene i et 8-16 vikarjob på et kontor, iforhold til en arbejdsuge på 40 timer i hjemmeplejen..
Men skriv endelig hvis du har noget på hjertet.
Grethe