This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Gretskilove

Hej.

Jeg er en pige på 24 år og læser Ha-alm på CBS, hvor jeg bliver bachelor til sommer.Jeg kunne rigtig godt tænke mig at rejse til udlandet en 6 månders tid, i sidste halvår af 2008, men så er der jo lige det med økonomien.

Jeg har sat 6 månder af til at tjene penge til at rejse for, fra jan 08-aug 08. Jeg ved det er langt ude i fremtiden, men er fortiden ved at undersøge hvilke muligheder der er for at tjene flest mulig penge på kortest tid til at rejse for.Jeg har overvejet de f.eks job på plejehjem, lager, lufthavnen osv. hvor man kan tjene en forholdsvis god time løn. Jeg er ikke specielt kræsen og har ikke noget i mod meget lange arbejdsuger og mærkelige arbejdstider.

Jeg ville bare høre om der er nogen der har erfaringer fra lignende situationer eller bare en god ide eller et forslag til hvad jeg kan gøre.Jeg har selvfølgelig min bachelor i økonomi, men mit indtryk er at der ikke er de helt store penge at tjene i et 8-16 vikarjob på et kontor, iforhold til en arbejdsuge på 40 timer i hjemmeplejen..

Men skriv endelig hvis du har noget på hjertet.

Grethe

Anonym Anonym

Hejsa. Det giver rigtig godt at være handicaphjælper hvis du kan få døgnvagter. En alm fuldtidsstilling er 7-8 døgnvagter om måneden. Udover det har du så mulighed for at supplere med alt det vikararbejde, du gider og kan holde til andre steder, feks. på plejehjem, lager e.l. (evt. gennem et vikarbureau så du ikke forpligter dig til noget fast) i de resterende dage i måneden.

Anonym catharina ravn davidsen

Hej
    Jeg har været lærervikar på en folkeskole og det er rigtig godt lønnet, man får 180kr i timen. De ringer om morgenen, hvis der er brug for en..men ellers kan man også være heldig at blive afløser for en langtidssyg. Tag rundt til forskellige skoler og snak med dem. Det var en mulighed…
    Hilsen Catharina

Anonym Anonym

jeg vil foreslå dig enten lærevikar eller noget hvor der er mulighed for natte arbejde. Enten på plejehjem eller indenfor døgn institutionen.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account