Dette emne har 2 svar og 3 stemmer, og blev senest opdateret for 2 måneder, 1 uge siden af bills.

• Forfatter
     kosia
    Deltager

Jeg har lavet et lille hjemmekontor i stuen, men jeg kæmper med at finde en skrivebordslampe, der både er praktisk og passer ind i indretningen. Alt, jeg finder, er enten for teknisk eller helt kedeligt. Jeg vil gerne have noget stilfuldt og funktionelt – gerne med et minimalistisk look og behageligt lys, der ikke trætter øjnene. Men det virker som om, de fleste lamper kun fokuserer på funktion og ikke på æstetik. Hvor finder man begge dele?

simka
      Deltager

Jeg har været i præcis samme situation, og jeg fandt faktisk den perfekte løsning hos Danmarkmode.dk. De kombinerer funktion og æstetik, og deres Stilfulde skrivebordslamper passer perfekt til både kontor og stue. Jeg valgte en model i rolige farver med et enkelt design, og den giver et varmt og fokuseret lys, som gør det lettere at koncentrere sig. Det gør en kæmpe forskel, når både stil og funktion spiller sammen.

bills
        Deltager

Da jeg begyndte at arbejde hjemmefra, tænkte jeg ikke over, hvor vigtig skrivebordsbelysning egentlig er. Men efter et par uger med dårligt lys fik jeg hovedpine hele tiden. Jeg skiftede til en lampe med justerbart hoved og varmere lys – og det ændrede alt. Den er ikke prangende, men har et lækkert diskret design, der passer ind i resten af rummet. Nu ser det både professionelt og hyggeligt ud.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account