This topic is empty.

• Forfatter
     Fighter_88

Ikke for at ødelægge din tråd, men kunne godt tænke mig at vide hvad for noget arbejde du vil have?? For kunne godt finde på at gøre det samme, men ved ik hvad for nogle muligheder jeg har dernede??

Anonym danish23

Hej.
    jeg var paa et working holiday sidste aar og kunne rigtig godt lide at vaere i australien. Saa det er nu min plan at immigrere dertil. Nogen der har nogle gode raad ang det?
    har undersogt det en del og der er mange slags visa men det er svaert at fine ud af hvilket visa jeg skal vaelge. Nogen der hr lignende oplevelser?

Anonym Anonym

Det er ikke sådan lige til at immigrere til Australien medmindre man har noget at komme der for fx at blive gift eller du fx skal udstationeres via et job eller du har noget erfaring inden for et arbejdes område der ville have interesse for Australien,men du kunne jo prøve at kontakte den Australske ambassade de kan nok give dig flere oplysninger.

Anonym danish23

takker for svarene.
    Jeg har en hhx saa det kan maske blive lidt svaert at immigrere med den uddannelse?
    jeg har dog en masse arbejdserfaring som business administrator bade i danmark og australien.
    Nogen ide om hvad mine muligheder er?
    Det er fremtidshaabet at abne en shop i australien.
    jeg har provet at kontake ambassaden, men fik ikke meget ud af det. De sendte bare et link til regeringens hjemmeside.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account