This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej

Jeg skal på min første backpackertur om 9 dage, og skal da også forbi australien. Jeg ankommer i Sydney d. 10 marts, og vil gerne flyve ind til Alice Springs og se Ayers Rock. Derefter vil jeg gerne flyve til Cairns hvor jeg skal på tur med Oz-experience til Sydey.

Mit spørgsmål er så om det kan betale sig at bestille indenrigsflybilleterne hjemmefra via Quantas eller Virgin blue? Eller skal jeg vente til jeg er dernede? Er der nogen der evt ved noget om hvor stor prisstigningen er hvis man venter med at købe dem til man er dernede?

Mange tak for hjælpen:)
    Alexander

Anonym Lotte

Det billigste vil være hvis du kan få flyvetyren mellem Alice og Cairns til at være en del af din nyværende flybillet. Her tænker jeg på hvis du i forvejen har en jorden rundt billet. Så plejer det at være billigere at få den udvidet i stedet for at købe en ny. Det gjorde jeg..

God tur…det er et fedt land

Lotte

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Der er ingen forskel i prisen på bestilling i Australien og Danmark, det hele foregår jo via internet.

MEN – når det gælder lavprisflyselskaber er det normalt altid en god idé at bestille i god tid. De arbejder nemlig ofte efter princippet: De billige billetter sælges først.

Derfor: Kender du allerede din afrejsedato nu, så bestil flybilletten så hurtigt som muligt.

Anonym weeman

Vi er i Australien nu og nogle af vores venner vi moedte dernede har koebt flybilletter i australien.. de kostede ikke saerlig meget og de sparede penge i forhold til at tage bussen..

Go tur

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account