Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3530939
     Andreamarietahaaning

      Jeg er en en pige på 25 som rejser til Indien og nepal i april næste år, jeg ville høre om der nogen der har erfaring med at rejse med albatros og deres grupperejser?
      Det er den lange tur jeg havde tænkt på, Tibet, nepal og indien. Den koster dog 28.000 og har ikke forstand på om det ville blive en del billigere hvis man rejser alene??? prisen er ret relevant.
      Er det nemt at rejse på egen hånd to piger de steder eller er det bedre hvis man vælger sådan en gruppetur?

      Jeg er nemlig i 7 sind og ved ikke om det fedest at rejse alene og selv finde ud af ting eller en grupptur hvor alt er planlagt og man er ret sikker på det hele.

      På forhånd tak

      #3530948
       Assos

        Jeg har aldrig været på grupperejse, men jeg skulle da umiddelbart mene at det kunne gøres både billigere og også forholdsvist nemt på egen hånd.. Jeg var i Indien og Nepal i sommers, og så længe man tager sine forholdsregler og passer på sig selv er det bestamt ikke noget problem at rejse alene.. Der er desuden et utal af bureauer i blandt andet Kathmandu der gerne vil hjælpe dig med at arrangere ture til Tibet og hvor man ellers skulle have lyst til at tage hen..

        #3531007
         MacPhersson

          Umiddelbart virker deres rejser rigtig dyre – var i Thailand 4 uger her i sommers med konen hvor vi bare havde bestilt flybilletter og ellers planlagde rejsen undervejs. Alt inklusive – både fly, mad, guesthouses osv kom vi af med godt 16.000 hver for de 4 uger…

          De rejser der er til Thailand med Albatros står i 18-20.000 for 14 dage… Derudover synes jeg selv at det er rigtig fedt selv at kunne planlægge sin tur – tage videre til et nyt sted når man har lyst til det, og have friheden til at lave hvad man har lyst til. Tror jeg personligt ville føle mig en smule ‘bundet’ hvis det hele var planlagt fra start af, men det kommer jeg nok an på hbvad man mest er til.

          #3697908
           Jonas

            Grupperejse til Indien

            Langt de fleste grupperejser til Indien er ens. Det er de samme ruter og seværdigheder. Og fælles for dem alle, er at man tilbrunger det meste af tiden i Indien, med ikke at være i Indien.

            Forstå mig ret. Selvfølgelig er man i Indien når man sidder i en turistbus derude, eller på et hotel, eller en turistrestaurant… Men – hvis man virkelig vil opleve Indien – smage, røre og møde landet – Så er der ikke mange muligheder.

            Så må man tage afsted selv !

            Der er dog nogle entusiastiske Indiensrejsende der har startet et lille nyt rejsebureau. Into India hedder de. De laver også grupperejser til Indien. Men uden turistbusser, uden at man er isoleret fra landet. Rigtige rejser.

            Måske var det en mulighed ?

            http://www.intoindia.dk

          Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

          Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

          © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

          Log ind med brugernavn & kodeord

          eller    

          Glemt dine oplysninger?

          Create Account