This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym soph88

Hej,

Jeg rejser en måned til Indonesien i December. Jeg kan ikke finde ud af hvor stor rygsæk jeg skal have med. Jeg pakker normalt småt, men vil jo gerne have plads til hvis jeg køber noget undervejs. Er 35L nok eller ville i gå efter 40L?

Jeg rejser alene, så hvis der er nogen som er i Indonesien i december, og mangler en rejsemakker noget af tiden, så sig endelig til 🙂 Jeg har kun få ting planlagt da jeg tager turen lidt som den kommer, men jeg surfer så det bliver i hvert fald en sikker del af turen.

God aften 🙂

Anonym gæst

Hejsa! Jeg vil anbefale at tage så lidt som muligt med. Du kommer mest til at gå rundt i din bikini, shorts, top, flipflops. Og alt hvad du har brug for kan købes for ingen penge.(Hvis du er en god forhandler) Der er desuden en masse fantastiske markeder, hvor du får lyst til at købe alt hvad du ser. Så jeg ville nok gemme plads til røverkøb. Men det hele kommer selvfølgelig an på, hvilke aktiviteter du har planlagt. Hvis du vil ud at hike/bestige vulkaner, er det en god ide at have lidt varmere tøj med og selvfølgelig nogle gode vandresko, som jo selvfølgelig kommer til at fylde i en lille rygsæk. Men overvej også hvor hårdt det bliver, at gå rundt med en masse kilo på ryggen i den varme.
    Håber du kunne bruge svaret.
    Rigtig god tur!

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account