Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3709446
     Claus Bruhn Carlsen

      Hej med jer

      Vi vil gerne til Thailand i oktober 2018, men mangler lidt inspiration til at finde et sted i 3 dage.

      Forventer at have 4 dage i Bangkok, hvor vi falder til, ser byen og tager på en dagstur.

      Her efter er jeg meget i tvivl om det videre forløb, da vi har 3 dage inden vi skal til Khao Lak.

      Det er min ide at flyve til Phuket, for at tage til Khao Lak. Et alternativ kunne være at flyve til Surat Thank og så tage nogle dage på Koh Samui.

      Er det værd at tage afsted for 2 hele dage på Koh Samui i forhold til at det blive en længere tur til Khao Lak end fra Phuket Airport.

      Vi er ikke til det hektiske Phuket, men mere et chillout og smukt sted.

      Nogen ideer til Surat Thani, Phang Nga området eller et sted omkring Bangkok i 3 dage.

      Har også set på 3 nætter/ 2 dage på en båd, men ikke fundet noget.

      Håber I kan hjælpe med et godt råd, på forhånd tak.

      Hilsen Claus

      #3709476
       Tine

        Hej Claus
        Fra Bangkok kan I tage til Kanchanaburi med death railway og smukke Erawan vandfaldene! Fantastisk sted. Koh Samui er et forfærdeligt sted og har ikke meget med Thailand at gøre længere, hvis I spørger mig! Jeg oplevede stort set kun gamle mænd som skulle have en thai kæreste og derfor tog til Thailand…

        Ayutthaya skulle også være spændende

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account