This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym sopcat

Hejsa

Jeg har aldrig været på en internet cafe og nu skal jeg jo ud og rejse.
    Kan man tilslutte sit kamera forat uploade billeder og sende dem hjem? Hvad med en MP3 afspiller der har lithium batteri og kun kan oplades på computeren?
    Jeg tænkte bare på om de synes det er ok at alle og enhver stikker deres USB ting ind i computeren….

MVH
    Sophie

Anonym Kristian

Hej

Da jeg rejste i Nepal og Indien sendte jeg flere gange billeder hjem fra en Internetcafe og jeg fik også alle mine billeder på en CD, så det var ikke noget problem.

MP3 afspiller kender jeg ikke noget til.

Anonym Josefine

Jeg har haft samme erfaring – man får altid en CD.

Vælg et ordentligt sted, en fotoforretning hvis det er muligt. Jeg har oplevet at få ødelagt et memorycard (heldigvis blev det reddet hjemme i DK).

Brænd en CD ofte – så du hele tiden har en backup og send cdérne hjem en gang i mellem.

Få evt. to kopier af hver CD.

MP3 – næsten modsat. Du får nok lov til at sætte den i på mindre netcaféer, på mere etablerede steder tror jeg ikke de tillader det pga risiko fra virus og lignende.

Anonym Anonym

ang. mp3 afspilleren kan du jo købe en oplader og tage den med. så er du fri for at spørge på netcafeerne..

Anonym Sopcat

findes en oplader til lithium batterier? Det vidste jeg ikke. jeg troede de skulle ind i computeren… Hvor kan man købe sådan en?

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account