This topic is empty.

• Forfatter
     Den Rejselystne

Jeg er i den heldige situation, at jeg til jul får en mine vildeste drømme opfyldt. Et besøg på en trope ø!!
    Isla Magarita venter forude..

..Og af ren nysgerrighed spørger jeg, om der er nogle af jer brugere, der kender til øen og som kan berette lidt om den – indtil videre kender jeg kun til, hvad der står i rejsebureauernes magasiner, men ku’ godt tænke mig at høre fra jer…

Læg en hilsen til mig og jeg bliver meget glad.

Med venlig hilsen

Den Rejselystne

Anonym makemyday

Var der for 8 år siden, så der er måske sket noget siden da. Det var nu ikke meget jeg var på selve øen, men var dog i en have, hvor familien havde lavet den til zoologisk/biologisk have – prøvede bl.a. at have en slange om halsen og smagte ellers forskellige frugter. Ved ikke om det er der endnu – læste om det i en rejsebog og fik en taxi til at køre mig derud.
    Men ellers kan det anbefales at tage til fastlandet, hvor der er masser at opleve.
    Var på en guided 2-dages tur til fastlandet lige på den anden side – var bl.a. inde i en dyb grotte.
    Var på en planlagt 6-dages til længere sydpå med en del flyvninger, hvor vi så en masse flotte vandfald (bl.a. verdens højeste, som dog ikke var specielt flot, men et der hed Jaspevandfaldet var meget flot).
    Tog så selv til Merida i Andesbjergene – hyggelig universitetsby, hvor man kan tage bjergbanen op og gå ned; eller hvad man nu har lyst til. Der er mange forskellige muligheder herfra.
    En sidste ting, som vi dog ikke fik prøvet, var llanos – cowboylandet – her skulle være meget dyreliv.

Anonym jesperthorsoe

Hej Rejselystne
    Jeg har fundet noget som du måske kan bruge:

“Påtænker du at holde ferie på Isla Margarita, og ønsker at se det virkelige liv på øen, Så kontakt Michael der er dansker og bosat på øen. Mail til ham inden i tager hjemmefra og aftal med ham om en dag for 100,00 §. Det er en oplevelse. michael59ve@yahoo.dk

Dette er taget fra et rejse forum på hjemmesiden kandu.dk, det er skrevet i november 2003, men prøv da og maile til ham og se om han stadig bor der, du kan jo i værste fald kun få et nej…
    Mvh
    Jesper

Anonym simonepoppelvig@hotmail.com

Hejsa… Har boet i Venezuela:)
    Isla Magarita er en meget turistet ø så det virkelig venzuela oplever du nok ik, men helt sikkert et lækkert stad…
    Sys du skulle tage til fastlandet en dag hvor der også findes fantastiske strande!!!

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account