Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200022 bbp-reply-position-1 odd post-3681749 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Eva Andersen

Nu nærmer jeg mig 60 og dermed “panikalderen”…verden venter, men det gør livet og helbredet nødvendigvist ikke..
      Har næsten været jorden rundt…mangled et “hjørne af Stillehavet…fra Galapagos til NZ…..har en passion for øer….100 + world wide..so far….
      Bor på Færøerne, så når jeg rejser, planlægger jeg altid, så der er sandsynlighed for nogenlunde tørvejr….
      Jeg kan ikke rejse om sommeren…..helst ikke før sidst i september, men skal jeg opleve “mange” øer derude, må jeg nok afsted først i september…eller? Mere/meget regn fra november eller?

Helst (nogenlunde) billige øgrupper…. Et par uger er vel minimum eller?
      Skal jeg starte fra Australien enden og så slutte af på Rapa nua….?
      Eller droppe Rapaa Nua ( som vist er bedst længere ude på året) og så starte fra Afrikasiden?

Jeg er meget aktiv, cykler, vandrer, ror kajak, snorkler og svømmer, men spilder ikke tiden med at ligge på en strand….heller interesseret party,,fest og larm..

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account