This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym mettesj

Har mange steder skimtet orden “jorden rundt-billet”. Hvor bestiller man dem, er det igennem rejsebureauer eller gennem flyselskaberne??
    Vil det være en fordel at bestille en jorden rundt-billet selvom man kun skal afsted i 3 mdr til Australien, New Zealand og evt. Fiji?

Anonym Claus

Jeg vil foreslå, at du ringer til enten Kilroy eller Jysk Rejsbureau, de er eksperter på området.

mvh
    Claus

Anonym Kiaveise

Hmm.. vi havde bestilt et tilbud hos Kilroy, på oversøiske billetter, 2x indenrigsbilletter, og 4x billeje til USA og det tilbud var ALT for dyrt..
    vi troede vi ville få lidt rabat i og med at vi samlede det hele hos dem, men deres tilbud var dobbelt så dyrt, så vi bookede det hele selv..
    Ved godt at det ikke er jorden-rundt billetter, men tror sagtens man kan spare en masse penge ved og bruge noget tid på nettet og finde frem til de forskellige flybilletter osv…

Anonym AnneDybkjær

Helt enig (de arb vist sammen i dag…) Men de er rigtig gode til at finde billige billetter!! Jeg har selv lige varet afsted og det var hos dem jeg kunne kobe de billigste billetter.

Anonym Anonym

Da vi besluttede, at vi ville ud og rejse i længere tid, kontaktede vi Jysk Rejsebureau i Århus. Vi var oppe og snakke med dem og fik også et tilbud, osv. men det var simpelthen alt, alt for dyrt ift. hvad vi nu selv har booket rejsen til (oveni købet ved nogle af de samme selskaber, som Jysk kunne tilbyde). Jeg har ikke så meger erfaring med det, men tror ikke at det kan betale sig. Det kunne det i hvert fald ikke for os 🙂 Det tager selvfølgelig noget mere tid selv at sidde og booke, m.m. men det er trods alt også en del af charmen ved at skulle ud og rejse. Vi er i hvert fald ikke så gode til deciderede pakkeløsninger 🙂

Anonym Rikke&Kasper

Hov, den har sendt mit indlæg som ‘quest’, men det er mig, der har skrevet ovenstående.. 😉

Rikke

Anonym Jesper Jensen

Jysk og Kilroy er efterhånden noget der hører til fortiden – det er de store Jorden Rundt billetter også.

Det letteste er at booke selv vi internet. Brug en rejsesøgemaskine som Travelmarket, Backpacker Planet eller Momondo og find selv flybilletterne her.

Husk altid at søge nogle forskellige datoer, priser kan svinge meget mellem de forskellige dage. Husk at tjekke om det land I rejser ind i kræver en billet ud af landet etc.

Alt i alt er det ikke noget stort problem.

Anonym werlauff

Jeg synes med fordel du kan bruge Killroy eller Jysk. Specielt hvis du har mange stop, men det lyder ikke sådan, så tjek monondo.dk. Men det er jo også gratis at få et tilbud fra en af de to

Anonym Emil Thalund

Mig og min ven har lige købt flybilletter til netop Australien og New Zealand i 3 mdr. (hvoraf 11 dage på Fiji) med afgang 1. nov 2010. Vi har købt igennem Kilroy, hvor det kostede os ca. 14.000 kr. for fly og afbestillingsforsikring.

Anonym mettesj

Killroy lyder faktisk billigt.
    Emil – må jeg spørge hvordan du og din ven skal rejse i landene. Med bus eller billeje?

Anonym mettesj

Okay, men hvad er grunden til, at I vælger greyhound fremfor oz-experience?

Anonym Emil Thalund

Min vens storesøster var vidst dernede, og de brugte GreyHound vidst. Så tror det er derfor 🙂 mener også at det var det Kilroy tilbød.

Anonym Emil Thalund

Australien = GreyHound ca. 1.500 kr.
    New Zealand = Kiwi experience ca. 5.000 kr.
    (begge bestiller vi nok gennem Kilroy)

Vi overvejede lidt bil, men valgte at lade være. Vi regner med at drikke en smule på turen, og pengene rækker vidst ikke til en bil.

Vi har dog ikke bestilt GreyHound eller Kiwi endnu, og vi skal stadig afsted til nov. 2010 :p

Anonym mettesj

Okay. Tak for hjælpen-

Anonym Pernille

Jeg har været seks måneder i Australien, og vil sige at det ikke kan betale sig at købe bus-pass hjemmefra det er meget billigere dernede og der er tusind steder at købe det. Greyhound er blandt det dyre, der er et andet busselskab der kører samme rute som greyhound der er billgere – det rejste vi med og det var helt fint. T/R Australien gav jeg 8000ca. ved Jysk rejseburo, det var med student card, working visum og fire dage på hotel, så vi lige kunne falde til:)
    Hvis man vil til Fiji er billetterne utrolig billige hvis man køber dem dernede vi gav 400dkr. ca.

Viser 15 indlæg - 1 til 15 (af 15 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account